اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس
دخترک طبق معمول هر روز جلوی کفش فروشی ایستاد و به کفش های قرمز رنگ با حسرت نگاه کرد.

بعد به بسته های چسب زخمی که در دست داشت خیره شد و یاد حرف پدرش افتاد:
"اگر تا پایان ماه هر روز بتونی تمام چسب زخم هایت را بفروشی آخر ماه کفش های قرمز رو برات می خرم".
 دخترک به کفش ها نگاه کرد و با خود گفت: یعنی من باید دعا کنم که هر روز دست و پا یا صورت 100 نفر زخم بشه تا...
و بعد شانه هایش را بالا انداخت و راه و افتاد و گفت: نــه... خدا نکنه...!!






آفتابگردان دنبال خورشيد مي گشت ،

 ناگهان ستاره اي چشمك زد..

آفتابگردان سرش را پايين انداخت

 آري...گلها هيچ وقت خيانت نمي كنند





می خواستم عاشق ترین باشم ،


برای تو بهترین باشم ،

اما نمی دانستم دیگر جایی درقلبت ندارم ...

چه زود فراموش شدم آن زمان که دیگر تو را ندیدم !







شبیه شماره ای تنها...

روی گوشی تلفن همراه...

نه نامی...

نه نشانی...

مدتهاست من یک تماس از دست رفته ام..!!







بـی شکــــــ
" آغوش تــــــــو " هشتمین عجایب دنیاست
واردش که میشوی زمان بی معنا میشود هیچ بعدی ندارد
بــی آنکه حسشــــــ کنم ...
روحم تازه میشود
تــمام ثروت دنیا را به یک وجبش نخواهم بخشید..!!







گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر می شود که می خواهم

تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم …

آرام و آسوده … مثل ماهی حوضمان که چند روزی است روی آب است..!!






بی گمان عشق تو کبریت بی خطر است

شک نکن من خوب خواهم سوخت..!!







هر روز

این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من..!!







رفتنــــت

آن قدرها که فکر می کنی

فاجعه نیست..

من مثل بیدهای مجنون ایستاده می میرم..!!







داشتَنَت خـــــــــوب است
حتی در
خــــــــواب..







دیشـــب خـــــــدا آروم صـــدام كـــرد و گفــــت :
خــــــــــوابی ؟
عشــــقت داره قــــربون یــــكی دیــــگه میــره...
اونـــوقت تــــو راحت خوابیـــــــــــدی ؟؟؟!!! .....
لبخنــــدی زدم و گفتــــم :
خــــــــــــدا جونم " این همون مخــــلوقی هست كه وقتـــــی آفریدیـــش به خودت آفـــــرین گفتی..!!






راهـ ِ گریــــزی نیـــسـتـــ....
شـاعـــری بـَــد دردی ستـــــ
حــرف هـایــَم بـغــض مـی شـَونــد
بــغــض هــایــَـم شـعــر
شــعــر هـــایــَـم........!!







ملودرام مسخره ای بود زندگی

این را تمام منتقدان ابراز کرده اند

داستان تکراری

سکانس های اشتباه

و پایان آبکی!

ای خدا

از خودت دفاع نمیکنی؟!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت